Loading...

Please wait...

Garantie

 

Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

Wanneer je een klacht hebt, neem dan contact met ons op. Je kunt ons bellen of mailen naar [email protected]. Indien van toepassing, stuur een foto mee van de betreffende klacht. Wij beoordelen de klacht en zullen zo snel mogelijk terugkomen op eventuele vervolgstappen.
Producten waarover u een klacht hebt, kunnen door u dus niet worden uitgedeeld of weggegeven. Want alleen over producten die daadwerkelijk aanwezig zijn, kunnen we een klacht in behandeling nemen.

↑ naar boven


Valt mijn product onder garantie?

Wanneer de bestelde producten bij aflevering niet voldoen aan hetgeen besteld, kan je in aanmerking komen voor een garantieregeling. Hieronder verstaan wij producten die in een verkeerde kleur zijn geleverd, niet goed werken of producten waarbij duidelijk sprake is van een productiefout. Er wordt overigens niet gegarandeerd dat het (gehele) aankoopbedrag wordt gecrediteerd.

Bij een fout in de bedrukking is een digitale proef leidend.
Wij gaan er vanuit dat deze samen met de orderbevestiging goed gecontroleerd wordt.
Als een proef door u is goedgekeurd, is dat bindend.

Omdat fabrieken regelmatig nieuwe batches artikelen produceren, kunnen er kleine afwijkingen of veranderingen in kleur of artikel aanwezig zijn ten opzichte van geleverde monsters of geleverde vorige bestellingen. Dat is geen fout of defect maar een logisch gevolg van aangepaste productieprocessen. Fabrikanten stellen ons niet op de hoogte van dergelijke veranderingen dus wij kunnen u niet daarover van te voren berichten.

Op levertijden / leverdata kunnen we nooit een garantie geven omdat we afhankelijk zijn van externe vervoersbedrijven zoals DHL, Post NL e.d.
Omdat we geen invloed hebben op hun routes noch over hun leverschema, is garantie nooit mogelijk.

↑ naar boven