Loading...

Please wait...

Hoe val je op tussen de concurrentie?

Zorg dat je bedrijf zich onderscheidt.

Denk goed na over de USP’s of de Unique Selling Propositions/Points. Dit zijn de voordelen van de producten en/of diensten die je aanbiedt. Je kunt dit zien als de unieke verkoopargumenten. Elk bedrijf heeft een USP wat het bedrijf onderscheidt van de rest. Denk hierbij niet alleen aan de ‘standaard’ punten maar denk ook eens aan unieke voordelen.

Wees beter dan de rest.

Tijdens het bepalen van je USP’s kan het ook geen kwaad om te kijken naar hoe concurrerende bedrijven in jouw branche en regio dit aanpakken en (mede) daarop je USP te baseren. Zijn er punten waarop de bestaande concurrenten het vooralsnog laten liggen en waar de consumenten massaal over klagen? Zoals een trage levering van materialen of een slecht bereikbare klantenservice? Zorg dan dat je hierop inspeelt door deze punten te benadrukken als USP’s.

Opvallende relatiegeschenken.

In onze verschillende webshops hebben we ook relatiegeschenken die bijdragen aan het opvallen tussen de concurrentie. Dit zijn geschenken die niet standaard zijn en waar zeker veel over gepraat zal worden! Denk hierbij aan bijvoorbeeld: bedrukte geurpennen als promotie voor een drogisterij, injectienaald pennen voor een ziekenhuis, duimstok sleutelhangers voor een bouwbedrijf, floating pennen met een busje voor een transportbedrijf en zo hebben we nog veel meer.. Ben je ook op zoek naar originele en opvallende promotieartikelen die jouw bedrijf in de kijker zetten? Vraag dan bij ons vrijblijvend een offerte en visual aan. Zo kun je meteen zien hoe het logo eruit komt te zien op het product.