Loading...

Please wait...

Klachten

Ieder bedrijf krijgt te maken met klachten. Wij ook. Soms zijn klachten terecht, soms niet ontvankelijk. In het geval van een klacht weten wij altijd 1 ding zeker. De klant is niet tevreden en daar moeten we iets aan doen. De ontevredenheid kan komen door verkeerde verwachtingen of doordat er bij ons (of een van onze toeleveranciers) iets mis is gegaan.

Om klachten te voorkomen, doen wij ons best om voorafgaand aan de bestelling zo helder mogelijk te communiceren over de (on)mogelijkheden. Wij proberen er voor te zorgen dat u, voordat u bestelt, een monster van het product gezien heeft. Door haast (te laat besteld, beurs), is er soms geen tijd meer voor een monster. Dat vinden wij altijd jammer want daardoor ontstaan weleens verkeerde verwachtingen van een product. Wij adviseren om ruim op tijd uw relatiegeschenken te bestellen, gemiddeld 4 weken voordat u ze nodig hebt zodat wij u goed kunnen adviseren en u veel kunnen laten zien. Dat voorkomt teleurstellingen.

Het kan voorkomen dat onze studio een fout maakt bij het opstellen van de digitale proef want er zijn veel dingen waarop gelet moet worden. Na akkoord op de proef kunnen wij geen veranderingen meer aanbrengen en worden de producten geleverd zoals op de proef vermeld. Zaken waar u op moet letten zijn:

 

  • Drukpositie
  • Kleur van het product is het, het juiste product
  • Kleur van de bedrukking
  • Staat uw logo of tekst er volledig en correct op
  • Afleveradres
  • Factuuradres

Wat kunt u doen om teleurstellingen en klachten te voorkomen:

  • Vraag onze verkopers ‘het hemd van het lijf’
  • Zorg dat u voldoende tijd heeft, veel goederen hebben een levertijd van minimaal 3 weken
  • Vraag om een monster voordat u gaat bestellen
  • Kijk goed de orderbevestiging en de digitale proef na voordat u akkoord geeft
Wij zien een klacht als een kans om te laten zien wie wij zijn en wat wij kunnen.

U mag altijd contact met ons opnemen via telefoon 0599648795, mail info@promo2000.nl of chat.